Wednesday, June 20, 2012

Pakkumine

"Tere, On teil hetk aega?"
"Ei"
"Mul on teile isiklik pakkumine!"
"Ei"
"Kus teie pensionisammas praegu on?"
"Ma ei tea"
"Aga vaadake - meie juures oleks ta nii pikk"
"Jaa, päris pikk tõesti"
...
"Aga äkki teeme ära siis?"
"Mille?"
"Noh, toome teie samba meile üle. Kus ta teil on praegu?"
"Mul pole kaasas"
"Ei, ma mõtlen millises pangas?"
"Ma ei tea, aga mul on teile ka üks pakkumine"
"Jah? Milline?"
"Mul on läpakas müüa"
"Läpakas?"
"Ehk on vaja, odavalt annaksin ära, tal on facebook ka sees"
"Heh jah, kahjuks pole vaja, näete, mul on siin täitsa olemas üks, et siit on kohe näha meie tootlikkus..."
"Nojah, aga mul on facebook ka sees"
"No sellega siin saab ka facebooki kasutada"
"Saab või? Las ma vaatan"
"Ei noh, see tähendab et, ma tööajal ei tohiks.. "
"Ära muretse, mul on puhkus praegu, las ma vaatan korraks"
"..."
"Heh, vaata, vaata - Einari koeral on rõvedalt suured munad, Eins on mul naabrimees. Vaata mis pilte ta paneb, täitsa perses"
"Härra, ma pean paluma teil nüüd lõpetada, mul on siin tööd teha ja.."
"Oota, oota - näe see lits laigib kõiki mu staatusi. Ma arvan et ta tahab mind. Noh, ta tahab kõiki tegelikult. Aga kätte ei anna.."
"Härra.."
"Oot, kohe, ma kirjutan talle.. Tere Malle, kas teeme krõpsu ka.. höhööö"
"Palun vabastage mu arvuti nüüd. Kui te ei taha oma sammast üle tuua, siis palun teil lahkuda.."
"Kuule, aga ostad siis ära vä? Siis sa ei pea siin sedasi inimesi segama kogu aeg ja ära ajama. Näitad ühest läpakast oma poste, aga teisest lased feissbuuki."
"Teate, ma ostaksin selle arvuti teilt kui te lubate et jätate mu tööarvuti rahule ja panete raha meie panka"
"Tegelt ka vä? Oota aga ma lähen toon kohe pandimajast ära ja teeme diili. Saad pooleks tunniks kolm sotti laenata?"


No comments:

Post a Comment